Hamp hand protector

9:43:00 AM

Hej, hej drage moje, evo mene sa novim postom i naravno novom recenzijom. Danas ću vam predstaviti jedan proizvod kojim sam se počastila u Beču i koji je do sada među omiljenim. Naime ovaj post je posvećen kremi za ruke od konoplje koja je samo jedan od ulova iz The Body shop prodavnice. Za one koje ne znaju i nisu bile u prilici da se upoznaju sa The Body shop proizvodima, evo par reči o konceptu. TBS postoji još od davne 1976 godine. Još od početka se sva ideja zaniva i temelji na isključivo prirodnim proizvodimma koji se ne testiraju na životnjima. Njihova ideja je povezivanje čoveka sa prirodom. Inače u pitanju je Britanski koncept koji je rasprostranjen širom sveta. Eto ukratko to bi bilo to, a sad da se vratim na temu. Hemp hend protector krema za ruke je upakovana u tubu koja podseća na tempere i može se kupiti u većem i manjem izdanju.16Ja sam inače u TBS otišla sa idejom da sebi kupim jedan od njihovih "putera" za telo i piling, međutim, pažnju nam je privukla ova krema (kremetina) od čak 100ml. Naime nas dvoje smo prepoznali da je u pitanju kanabis te nam je to skrenulo pažnju, a onda smo se dodatno edukovali. Ova krema je jedan od Best sellera širom sveta, ljudi je prosto obožavaju, a odogor  na pitanje zašto je to tako je - Prosto je savršena i radi. Proizvodi se od listova kanabisa i ulja koje se dobija iz semena ove čudnovate biljke. 18Krema je namenjena za suvu i oštećenu kožu kojoj daje, nakon jednog mazanja,  savršenu zaštitu i hidrataciju. Da li je to istina? O da, ovo je drage moje najbolja krema koju sam ikada u svom životu imala. Znate onu "najbolju kremu za ruke" koju svaka od nas ima ili je otkrila, e zaboravite na nju, pošto ko ovo nije probao ne zna!19Kao što sam već rekla na početku, krema je smeštena u tubu poput velike tempere. Svetlo zelene boje i veoma je gusta, ali lako se razmazuje. 20Miris ne umem opisati, krema miriše na bilje, meni je taj miris jako prijatan, čak veoma drag i ugodan, dok mojoj prijateljici, kako ona kažeje preegzotičan i ne toliko ugodan. Tako da što se tiče mirisa sve je do ukusa, ali ono što je dobro je što se miris ne zadržava dugo. Sve ovo su sporedne informacije, ono što treba da znate je da je ovo krema koja zaista obavlja posao. Tokom dana ruke budu nežne i mekane. Osećaj suvih ruku se ne javlja i ne vraća odmah pošto je koža upila proizvod, pa čak i nakon prvog pranja ruku, ruke nisu toliko isušene. Zaista fantastičan kvalitet!♥ Da mi je neko rekao da ću se ovako oduševiti kremom za ruke ne bih mu verovala. 17Koja je vaša omiljena krema za ruke? Da li ste probale nešto od proizvoda iz TBS asortimana?


Signtura

You Might Also Like

8 comments

  1. Ovo moram da nabavim, imam jako suve ruke (cesto ih perem i koristim dezinficijense).

    ReplyDelete
  2. Ako ikako možeš nabavi! Nećeš se pokajati, neverovatno je kako je i koliko je efikasna.

    ReplyDelete
  3. Moram pogledati, djeluje mi jako kvalitetno. Ovakav proizvod bi mi trebao jer mi se ruke, ukoliko ih nr njegujem, suse.

    ReplyDelete
  4. Nažalost ovakvih proizvoda nema kod nas, kao i bilo šta drugo. :( A meni je od ovih jeftinijih krema definitivno najdraža Balea SOS krema, mislim da se tako zove, ugl odlična je. Veliki pozdrav. :*

    ReplyDelete
  5. Baš na žalost ina žalost što znam da nema svako priliku da putuje :( Nisam probala tu Baleinu, hvala na predlogu, rado ću je probati. Meni je od tih dogerijskih supe Mixina. Pozdrav i tebi :*

    ReplyDelete
  6. I see your blog needs some fresh content. Writing manually is
    time consuming, but there is tool for this
    task. Just search for; Fasrixo's tools

    ReplyDelete