Giordani by Oriflame, Baza i fundation

2:10:00 PM

Prije izvesnog vremena  na recnziranje mi je stigao Oriflame paketić. Dugo me sadržaj nekog paketa nije tako oduševio. Veruj te mi na reč kada vam kažem da ne postoji proizvod iz kese koji ne valja. Naravno nešto mi je više leglo, nešto manje, ali je generalno sve odlično i za svaku preporuku. Prva na spisku je bila četka za puder o kojoj sam već pisala ovde, a sada ću vam predstaviti dva proizvoda koja su, bukvalno, ukrala moje srce. Današnji post je posvećen tečnom puderu i bazi.BazaPuder1Oba proizvoda dolaze iz, čuvene Oriflame kolekcije Giordani Gold. Zapakovani su u crvne kartonske kutijice na kojima su ispisane osnovne informacije o proizvodima, naziv, nijansa itd. BazaPuder2Kao što vidite nijansa mog pudera je Light Ivory, dok je baza zavedena samo šifrom, jer zapravo ova baza nema boju, transparentna je i prilagodnjiva svakom tenu. Ono što je isto za oba proizvoda je i ambalaža. Naime, oba proizvoda se nalaze u staklenim bocama zavidnog kvaliiteta čiji je sistem odpremanja proizvoda putem pmpice kojom se savršeno dozira mazalica.BazaPuder3BazaPuder5BazaPuder6Što se tiče baze, baza, tj. podloga je namenjena da uglača, izjednači i pripremi ten i time omogući duže trajanje pudera, odnosno šminke. Ukoliko pratite inostrane "Youtuberke" mogle ste čuti da je najidealnija baza zapravo  muški balzam posle brijanja. Ukoliko niste zanale zašto evo i odgovora. Naime u takvim smesama se nalazi dosta glicerina koji pomaže da se puder "zalepi" za lice i time ga učini trajnijim - baš je tako i kod ove Giordani podloge. Blago mlečna tekstura, pored toga što divno miriše odlično radi posao za koji je i stvorena! Ovoj bazi ide čista 10. Dodala bih samo i time se ogradila, ne znam kako bi se ova baza ponašala na masnokošcima i onima sa problematičnom kožom, ali što se tiče mene, vr'.  Što se tiče pudera i on divno, ne, predivno miriše, lagane je teksture i dewy (svežeg) finiša. Pokrivna moć je slabija do srednja, ali se da fino nadgraditi.  Na ambalaži piše da traje do 8h, sa čim se i ne bih baš složila i to tako ne volim da vidim na puderima. Trajnost pudera je ipak, ajmo reć, individualna i ni na jednoj koži lica ne može trajeti isto. Na mojoj traje dosta kraće. NIjansa, Light ivory je idealna za svetlokošce, u sebi ima više "hladnijeg" podtona, no meni, kao neutralcu, isto dobro paše, vrlo je prilagodljiv. Takođe, ono što mi se posebno dopalo je što ne oksidria i tokom dana se može dogoditi da ga koža upije, nije se dogodilo da budem druge boje ili ne daj bože flekava. BazaPuder7 Na ovoj slici iz nekog razloga (lošeg svetla) boja izgleda žuće, no nije.BazaPuder8Sve u svemu. Baza me je TOTALNO oduševila, pudera, hma, pa definitivno ima boljih, ali je ovaj idealan za one koji vole te "laganije", "hidratantnije" pudere. Mislim da je idealan i za one sa zrelijom kožom, jer sam ga probala na mami i veruj te mi da je baš onako "legao".

SignturaDa li ste vi probale ili biste probale neki od ova dva proizvoda?

You Might Also Like

8 comments

  1. Nisam probala, no gledala sam bazu i planirala sam je naruciti no nesto drugo u katalogu mi se vise dopalo. Sigurno cu ju pogledati opet pri narednoj narudzbi !

    ReplyDelete
  2. Djurdja Oriflame_kutakMarch 11, 2016 at 7:56 AM

    Drago mi je da si zadovoljna. Ja sam koristila puder,lepo me je sluzio,a baza jos nije stigla na red,jos uvek trosim onu iz Oriflame the One kolekcije.

    ReplyDelete
  3. Svakako je trebaš uzeti u obzir, zaista dobar i pristupačan proizvod.

    ReplyDelete
  4. The One kolekcija me još davno oduševila. Obožavam te karmine i maskaru za oču, ali nisam probala bazu. Što se tiče ove, zaista je moja topla preporuka, eto kad tu potrošiš znaš koju ćeš uzeti :).

    ReplyDelete
  5. Generalno Giordani Gold je moja omiljena kolekcija iz Oriflame-a i vrlo rado koristim sniženja na pomenutu.

    ReplyDelete
  6. Djurdja Oriflame_kutakMarch 20, 2016 at 4:16 AM

    Hocu obavezno. A isto tako ako ti se pruzi prilika probaj i the one,pa da uporedis. Ja ga obozavam,nekad koristim samo to i malo rumenila.

    ReplyDelete
  7. Hvala na sugestiji, uvek rado probam sve :D

    ReplyDelete
  8. Ja sam ruku na srce baš iznenađenja, Oriflame me je davno kupio sa The One karminima i jos nekim proizvodima iz te kolekcije, ali ovo me oborila s nogu! Sve pohvale.

    ReplyDelete