Max Factor LIPFINITY LONG LASTING LIPSTICK

12:32:00 PM

Probala sam mnoge Max Factor karmine, ali ruku na srce ovo su im  do sad najbolji karmini ikada. Naime u pitanju je dugotrajna linija koja se zadržava na usnama čak i do 8 sati. Ja vam ovom prilikom predstavljam čak 6 nijansi.Max1Što se tiče same ambalaže ne obraćajte pažnju na nju, naime ovo što vidite su testeri (pošto su karmini dobijeni, logično), a prava ambalaža je zapravo ovakva. Takođe ovde možete videti i raniji posto o jednom od njih.prod_modE sad da se vratim na karmine. Kao što sam rekla, u tekstu ću vam presdstaviti 6 predivnih nijansi, pre nego što pređem na same nijanse, rekla bih da se karmin nanosi sa lakoćom i zaista na usnama ostavlja osećaj kašmira, onako mekan i lagan. Usne ostaju hidrirane i tokom dana se ne isušuju, što je plus za Max Factor. Što se tiče trajnosti, ne, ne traje punih 8 sati, trajnost varira od dnevnih aktivnsoti, pića, hrane i poljubaca :). Ja sam jednu od nijansi nosila na svom venčanju i u proseku sam ga popravljala na nekih 4 sata što je po mom mišljenju savršeno i realno vreme dugotrajnog ruža.Max3 Max2Sad par reči o nijansama. Boje su po prilično intezivne, finš varira od nijanse do nijanse, ali je pretežno dewy (svež). Max5 Max6Max8Prva nijansa, ako krenemo od gore na dole je Stay exclusive . To je inače karmin koji sam i nosila na svom venčanju i u koji sam se zaljubila. U pitanju je diskretna nijansa koja se stapa sa bojom mesa dajući prekrasan rozi ton. Ovaj karmin je idealan za svaki dan, ali eto, može da se ponese i na vaš specjalan dan ♥.Max9Druga nijansa je . Kao što vidite u pitanju je nešto intezivnija pink varijanta. Idealna za predstojeće proljećne dane :). Inače ovoj enijansa karmina o kome sam prisala u jednom od predhonih postova, naziv nijanse je So vivid (45).Max10Treći po redu je narandžasta nijansa i iz nekoga razloga meni veoma draga. Nikada sama sebi ne bih kupila narandžast karmin, ali se uvek oduševim kako stoji na usnama i kako da posebnu notu licu. Naziv nijanse je Ever sumptuous (25).Max11Crveni karmin, Just deluxe (35) je na četvrtom mestu. Ovaj karmin je toplijeg podtona i u sebi sadrži sitne zlatne čestice. Max12A onda za njim dolazi i klasičniji crveni karmin, hladnijeg podtona koji je naravno moj favorit ♥. Tačan naziv nijanse je Always chic (40).Max13I poslednji je u nijansi Evermore lush (60). Ovo je od svih 6 nijansi najtamnija, što ste mogle vidjeti na fotografijama, no na mojim usnama ovaj deluje svetlo.Max14Ove Max Factor kamine možete inače kupiti u svim bolje snabdevenim drgerijama i to po ceni 1259,00rsd u Srbiji, dok je cena u BiH u proseku oko 18.50BAM.Max7Ocene koje bih dala ovim karminima od 1-10 su:

Za intezitet boje 7, samo zato što intezitet varira od boje do boje.
Trajnost 8 i to samo zato što proizvođač obećava 8h, dok je realano da ruž traje 4-5h.
Za finiš 10. Po mom ukusu :D

Da li ste probale  MAX FACTOR LIPFINITY LONGLASTING karmine? Koja vam se nijansa najviše sviđa?

Signtura

 

You Might Also Like

4 comments

  1. Stvarno divne nijanse. Moj favorit je drugi ruž po redu Ever sumptuous (25).
    Sjajno!

    ReplyDelete
  2. Nemam nijedan ovaj, ali sam ih probala u DMu i tekstura mi se baš svidjela. I nijanse su baš dobre, a tebi svi divno stoje, što nisam ni sumnjala :-*

    ReplyDelete
  3. Hvala na komplimentu i nisu neke fotke, ali eto, nadam se da sam uspela da dočaram :). Tekstura je božanstvena, dugo sam zaobilazila Max Factor karmine, ovo je stvarno, vidno poboljšana formula vrede svakog cetna :)

    ReplyDelete
  4. Jeste divna i ne sumnjam ni malo da ti ne bi lepo stajala :). Odlični su kamrini, kao i nijanse.

    ReplyDelete