MAC rouge, first one

12:54:00 PM

Nema blogerke koja ih ne želi, a verujem i svaka druga cura bi volela da ima bar jedan MAC kamrin u svojoj kolekciji. Ruku na srce, dug period sam verovala da je fascinacija MAC kozmetikom samo robovanje trendom/brendom, a onda sam i sama poklekla. Iskreno, ne može čovek nešto kuditi, a da to nije probao. Odlazak u Beč sam iskoristila ne samo za razgledanje lepota grada, već i za po koji luksuz koji se isključivo tiče kozmetike. MAC nije bio na spisku, ali kako kažu, ništa nije slučajno...Sebe sam počastila sa dva MAC proizvoda no ovaj put vam pišem o karminu u kojim sam se doslovno zaljubila.MAC1MAC3MAC4Neću vam puno dužiti sa opisom pakovanja, mislim da slika govori sve, nego ću odmah preći na nijansu, teksturu...Karmin za koji sam se ja odlučila je Luster lipstick, a nijansa je Viva Glam V. U pitanju je savršena pink/neutralna nijansa sa daškom glamura zlatnih čestica. Ruku na srce, ja sam bila žena koja bi rekla "Ko bi dođavola kupio karmin koji i nema konkretnu boju?", ali eto, ugrizla sam samu sebe za jezik. Razlog što sam izabrala ovaj karmin je pre svega bio taj što sam želela nešto što ću moći da nosim svaki dan, po vazdan i da ga na taj način valjano isprobam. Nije mi se davao novac na neku trendy nijansu koja bi zahtevala samo određene trenutke. Htela sam da ga mackam za sve pare. A tako neki fancy, trendy je sledeći na redu, sad kad sam se uverila da vredi :DMAC7 MAC5Nadam se da mi ne zamerate što je karmin korišćen pre fotografisanja, ali ja nisam mogla da mu odolim. Šta reći, ruž je savršen za dnevnu šminku gde vam samo maskara može podići look na još viši nivo ili se može kombinovati uz večernji smoky makeup.
Divne i nadasve lagane teksture, poput balzama je, dewy finiša. E sad, nije najpostojaniji karmin koji sam imala, ali je perfektno koliko traje na usnama s obzirom na nijansu. Ono što zapravo ovaj karmin čini najidealnijim je njegova hidrirajuća moć koju poseduje. Ma obožavam ga♥.  Takođe mislim da je idealna nijansa za nas bledolike sa svetlim očima, daje posebnu notu svežine i decentnosti.MAC6MAC8Verujte mi na reč, već vidim sebe kako ovaj karmin koristim još dugo godina u budućnosti. Definitivno sve preporuke. Na fotografiji ispod možete videti kako stoji na mojim usnama uz dramatičnu šminku očiju. _MG_8587 (1)Photo by Nemanja Maraš


Kako vam se čini? Koji je vaš omiljneni MAC karmin, koju nijansu biste mi preporučile?

Signtura

You Might Also Like

12 comments

  1. Nazalost tiha patnja mi je da sebi kupim jedan MAC ruz. Tako da sam samo svrtaila da ti kazem da prelepo izgledas i da cestitam na udaji :)

    ReplyDelete
  2. Kad sam videla boju bila sam razocarana, medjutim stoji predivno i bas mi se dopada! Nisam isprobala MAC karmine, ali svakako da cu uzeti neki skoro :)

    ReplyDelete
  3. Hvala draga na čestitkama :). Eto, meni nije bio tiha patnja i došao je svasvim slučajno. Verujem da kad nešto iskreno želiš, kad-tad ti se ukaže prilika da to imaš/dobiješ...:* Hvala još jednom, drago mi je da ti se sviđa!

    ReplyDelete
  4. Da, boja nije nešto što bi se svakame dopalo na prvo viđenje. Međutim upravo to, kako stoji na usnama i kakav je osećaj - to i jeste čista desetka <3 Podeli ovde sliku svog karmina kad se počastiš ;)

    ReplyDelete
  5. Ja mnogo volim ovakve boje, odlicno ti stoji :)

    ReplyDelete
  6. Hehehe i ja sam ih zavolela :) Hvala t :*

    ReplyDelete
  7. Svakako namjeravam kupiti MAC ruž, ali moram priznati da mi se nijansom i pigmentiranošću ovaj ne sviđa :P
    Ali na tebi izgleda svakako lijepo i o ukusima se ne raspravlja :D

    ReplyDelete
  8. Slažem se. Lepota je u očima posmatrača. Ako si za neku smeliju varijantu, svakako ovo nije ruž za tebe. :) Ja sam već sebi pikirala jedan, koji će bojom, biti svakako konkretniji od ovog :D

    ReplyDelete
  9. Iskreno! Ni ja n evolim nista samo zarad brenda i cesto nesto pristupacnije bude kvalitetno...Ovaj karmin mozda nije po mom ukusu, ali mi je strava tvoj rezon. Ja imam dva MAC ruza i takodje ih volim,ali ih i stedim hehe. zanima me koja nijansa je tvoj sledeci izbor i zasto :)

    ReplyDelete
  10. Draga Branka još jednom hvala na komentaru. Hehe ja baš da ga ne ih štedela, a kako bih u potpunosti u živala u nijansi uzela sam ovu boju. Kao što sam napisala ni meni ovo nije najomiljenija nijansa, ali je svakako najpraktičnija, ruku na srce, nema dana da ga ne namackam :D Hehe imam par nijansa na spisku, videćemo koja će biti prva kupljena.
    Hvala na čitanju :)

    ReplyDelete
  11. Prelijepo ti stoji, onako svočan mi djeluje bezveze, ali na usnama ti je krasan :-)

    ReplyDelete
  12. Hvala ti :). Kada sam videla izložen tester, nisam bila oduševljena, ali kad sam ga probala, to je bilo to :D

    ReplyDelete