Loreal, Voluminous Superstar Mascara

2:18:00 PM

Hello drage i lepo moje :). Meni se baš osladilo da vam pišem, valjda kako je bila duža pauza sam se baš uželela :D. Sve u svemu, ovaj post je posvećen proizvodu koji se relativno skoro našao na rafovima mnogih drogerija, a u pitanju je Loreal Superstar maskara. Vi koje pratite blog od početka znate da ja volim, tj. obožavam da probam nove maskare i često ih imam po nekoliko, tako da probati ovu lepoticu je bilo više od zadvoljstva.L10Tananan (ovo je ona uvdna muzika) pred vama je ovo čudo od maskare :). Kad vratim film u nazada, mislim da na tržištu dugo nije bilo dvofaznih maskara, kao kroz maglu se sećam da je mama imala jednu, ali mislim da nismo bile oduševljene, no sa ovom je stvrno druga priča. Naime najnovaija Loreal SUPERSTAR maskara se sastoji (ovo vama je već jasno) od dve faze. Prva faza (br. 1)  je prajmer. Ovo je inače prva Loreal maskara sa prajmer, te su oni pojasnili da je ovaj deo zadužen za postizanje dramatičng volumena na svakoj trepuškici i predstavlja baršunastu bazu kako bi drugi deo maskare se lakše i kvalitetnije naneo.  Što se tiče četkice, četkica je blago zakrivljena što zapravo i čini apliciranje lakšim. A evo i kako to izgleda.L11 L13Moj utisak je da prajmer ne samo da utiče na volumen trepavice, već itekako učini da trepavice dobiju i na dužini i to je zapravo ono što je dramatično! Što se tiče drugog dela (br.2) u pitanju je maskara intezivno crne boje, srednje gustine čija formula je zadužena za dužinu. Ovaj deo maskare treba staviti pre nego što se osuši prajmer, ako se osuši nastaju muke (verujte mi) i ovaj deo je idealno naneti u dva do tri sloja. Četkica crnog dela maskare je nešto zakrivljenija u središnjem delu i idealno naleže na kapak.L12 L14Kao što vidite, maskara zaista učini da trepavice budu duže. Čini mi se da z anijansu budu duže dok su namazane samo prajmerom, ali još nisam u potpunosti dokučila tome. Sve u svemu zaista lep efekat. Ono što bih podjenako izdvojila kao plus je što se lao razgrađuje pri skidanju šminke. Ne truni se i kada recimo skidam šminku ni malo mi nije mučno! Sve kada se sabere, ovoj maskari bih dala od 1 do 10 čistu 9.
Inače cena maskare u Lilly drogerijama je1749RSD, ali se može naći po sniženoj ceni u Lillly drogerijama za 1199RSD, dok je cena ove maskare u BiH16,95 BAM/oko 8€.

Kako se vama čini ova maskara? Da li biste je kupile? Koja vam je omiljena Lorealova maskara?


Signtura

You Might Also Like

8 comments

  1. Woow.. na tvojim trepavicama sam vidjela najbolji efekat ove maskare od svih recenzija do sad :D Bas ti radi dobar posao :D

    ReplyDelete
  2. Efekat je odlican, jako mi se dopada! vidim da je dosta blogerki reklamira i citam jako puno recenzija i zaista pozitivno iznenadjenja kritikama!

    ReplyDelete
  3. Dugo nisam probala dvofaznu maskaru, definitivno cu pogledati :)

    beautyrebel09.blogspot.ba

    ReplyDelete
  4. Volim tvoje postove i veoma jasano napisan tekst. Svidja mi se koji efekat postize maskara,samo mi napisi da li bi pre ovu preporucila ili onu Essence koju si hvalila? Hvala

    ReplyDelete
  5. Meni su inače trepavice takve, zahvalne, no ovde je stavrno i do maskare. Prijatno me je iznenadila, nisam očekivala.

    ReplyDelete
  6. I samoj meni je iznenađenje :). Svaako maskara vredna novca :) .

    ReplyDelete
  7. Hehe nisam ni ja. Vredi :)

    ReplyDelete
  8. Hvala na lepom komentaru , drago mi je da ti se sviđa. :) Što se tiče odabira maskare, stavr je individualna, sve zavisi šta više voliš. Takođe u ovom slučaju treba uzeti u obzir razmer cijena, što se tiče kvaliteta ne ćeš se pokajati ako uzmeš bilo koju od ove dve jer su zaista odlične, ja sam u LP odavno zaljubljena! Ako nisi sigurno moj predlog ti je svakako da prvo probaš Lash princess, manja šteta u koliko ti se ne dopadne :)

    ReplyDelete